Tuesday, April 3, 2012

Разумевање Акеедах Ахлус Сунном Вал Јама'ах у Исламу

Разумевање Акеедах Ахлус Сунном Вал Јама'ах у Исламу

По Ал-Иазид ибн Абд ал-Кадир Устадз Јавас

ОДГОВОР: Дефиниција 'Акеедах 'Акеедах (العقيدة) према арапском језику (етимологија) потиче од речи ал-' акду (العقد) што значи да обвезнице, на-таутсиику (التوثيق) што значи јаку веру или убеђења, ал ихкааму (الاحكام) што значи афирмацију (постављање ) и АР-рабтху бикув-Вах (الربط بقوة) што значи да обавезујућу снагу [1].
У међувремену, у складу са условима (терминологија): 'акеедах је чврста вера и сигурни, да нема сумње за оне који верују у њу.
Тако, "Исламска Акеедах је чврста вера и да су сигурни да Аллаху теала Субханаху ва са свим имплементацију обавеза, бертаухид [2] и му се покоравају, верују у Његових анђела, Његове посланике, књига- Његова књига, крај дана, добра и лоша судбина и веру у све то није имало никакве аутентичну о принципима религије (Усхулуддин), важно од невидљивог, вера у оно што ијма '(консензус) од Салафусх Салиха, као и све вести катх'и (дефинитивно), и научно и амалииах подесите према Ал-Кур и аутентичног Суннета и ијма То Салафусх Салиха. [3]
Б. Студијског предмета наука То Акеедах [4] 'Акеедах када се посматра са становишта науке, у складу са концептом Ахлус Сунном Вал Јама'ах, покривајући теме: јединства, вера, ислам, питања гхаибиииаат (ствари невидљиви), пророчанство, судбина, вест (око ствари прошлости и будућности), правни основ катх'и (дефинитивно), све основе религије и веровања, укључујући примедбе на АХЛ-ул-ахва То Вал бида "(следбеници страсти и иновација експерт) , све школе и секти мениемпал поново доводи у заблуду и ставова према њима.
То дисциплинама акеедах то има друго име, сразмерно, а имена су различити између Ахлус Суннета са фирках-фирках (фракције) други.
• Именовање на 'Акеедах од Ахлус суннета према: Међу именима на 'Акеедах од Ахлус суннета према истраживачима су:
ОДГОВОР: Ал Иман 'Акеедах се такође зове ал Иман, као што је поменуто у Ал-Кур'ан и хадиса који пророка саллаллаху алејхи ве селлем То, као' акеедах разговарају о шест стубова вере и питањима у вези са њом. Као помен ал-Иман у познатом хадису познат као хадиса од Јибреел Алаихиссаллам. И уцењаци Суннету Ахлус се често назива термин 'Акеедах ал Иман у својим књигама. [5]
2. 'Акеедах (И'тикаад и' Акаа-ИД) Уцењаци Суннету Ахлус се често назива науку "акеедах као 'Акеедах Салаф:' Акеедах Ахл ал И'тикаад Атсар и у својим књигама [6].
3. Тавхеед 'Акеедах Тавхеед као именује дискусије врти око таухид или пенгесаан Богу у Рубубиииах и Улухиииах и Асма То ва Схифат. Дакле, Тавхеед је проучавање наука "Акеедах за најплеменитији и главни циљ. Зато је наука назива науку монотеизма у целини према Салаф [7].
4. Као-Суннет Суннет означава пут. 'Као Акеедах-Суннет Салаф зове зато што су њени следбеници следити пут предузете по пророку саллаллаху алејхи ве селлем То и Асхаба Аллаховог анхум у питању као' акеедах. И овај термин је познат термин (популарна) у прва три генерације [8].
5.. Усхулуддин и Усхулуддиианах Усул значи стубова вере, стожери ислама и проблема који катх'и и ствари које постала консензус учењака. [9]
6. Ал Акбар Фикхул Ово је друго име Усхулуддин и супротно ал Фикхул Асхгхар и збирка ијтихади закона [10].
7. Аш-Шеријат Поента је да све што је успостављен од стране Бога Свемогућег и Његовог Посланика на улицама доказе, посебно основних и Усхулуддин (проблеми 'акеедах) [11].
То су нека друга имена од наука То Акеедах од најпознатијих, а понекад и поред групе под називом Ахлус Суннета То акеедах их са именима које користи Ахлус Суннета, као и већина протока Асиаа'ирах (Асха'ира), нарочито међу научницима хадиса их.
• Именовање "акеедах према фирках (секта) су: Постоје неки други изрази који се користе од стране фирках (секта) поред Ахлус Суннета као име акеедах наука ", а најпознатији од којих су:
ОДГОВОР: Калам Наука Именовање је познат у целом теолошком потока мутакаллимин (пенгагунг наука Калам), као што су проток и Му'тазилах Асиаа'ирах [12], а група која иде уз њих. Овај назив не треба користити, јер наука сама Калам мерупа од нове ствари више, па су ковани диада такаввул принцип (говорећи нешто) име Бога није заснована на науци.
А забрана болехниа не буде усвојен, јер сукоб са Салаф методологије у одређивању акеедах и питања ".
2. Философија Овај термин се користи од стране филозофа и оних који су поравнати са њима. Ово је име које не треба користити у 'акеедах, јер основна филозофија да је фантазија, рационалност, фиктивно и сујеверје погледа око ствари невидљивих.
3. Тасхаввуф Овај термин се користи од стране већина Схуфи, филозоф, оријенталистички и оних који поравнати са њима. Ово је име које не треба користити у 'акеедах, јер је нова именовања-Инвент диада поново. Садржи Схуфи делиријум, потраживања и признања њиховог сујеверја користе као референца у 'Акеедах.
Именовање Тасхаввуф и Схуфи није познато на почетку ислама. Именовање ова позната (има) или након тога ући у исламу од верских учења и веровања осим ислама.
Др Схабир Тха'имах коментарисао у својој књизи, ВА Асх-Схууфиииах Му'такадан Маслакан: "Јасно је да Тасхаввуф утицао на живот хришћанских свештеника, они воле да носе одећу од вуне и живе у манастирима, и то много. Ислам је одлучила ову навику када је пуштен сваку земљу монотеизма. Ислам даје добар утицај на животе и побољша начин на погрешан начин обожавања народа пре ислама "[13].
Шеик Др Ихсан Божанска Захир (. Д. В 1407) рахимахуллах рекао је у својој књизи-на-Тасхаввуфул Мансиа То Вал Масхаадир: "Ако пажљиво погледамо о учењу на први и последњи Схуфи (касније), као и мишљења су цитирани и призната од стране својих Схуфи у књигама и старим и новим, онда ћемо јасно видети толику разлику између Схуфи са учењем Ал-Кур'ана и Суннета. Тако и ми никада нисмо видели никакву семена Схуфи у начину живота пророка саллаллаху алејхи ве селлем То и Асхаба Аллаховог анхум Он, који су они (као најбоља) опција Аллах из Његових слугу (после пророци и апостоли). Уместо тога, можемо видети да учење Тасхаввуф преузет из хришћанских свештеника, браман, хинду, јеврејске, будисти и сви зухудан, јасен-Сиу'уби концепт у Зороастеријанизам у Ирану који је почетак периода Схуфи, Гханусииах, Грчка, и мислио Нео -платонизам, која се врши од стране људи Схуфи касније "[14].
Шејх То Абд ал-Потпредседник рахимахуллах каже у својој књизи, Масхра'ут Тасхаввуф: "Сигурно је превара Тасхаввуф (издаја) највише презира и Деспицабле. Схаитан учинио слуга Божји преварио га и зарада рат против Аллаха Свемогућег и Његовог Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То. Заиста Тасхаввуф је (као) поклопац зороастријанске да он пролази као стручне службе, чак и под маском свих ових непријатеља ислама. Када је прегледао више у дубини, да ће се наћи у учењу доктрине садржане Схуфи Брахманисм, будизму, Зороастерисме и Платоисме, јудаизам, хришћанство и паганизма "[15].
4. Илаахиииат (теологија) Иллахииат је студија "акеедах са методологијом филозофије. Ово име користи мутакаллимин, филозофи и на Ориенталистс и њихових следбеника. Ово је такође именовање погрешно да то име не треба користити, јер они мисле је филозофија филозофа и објашњења о АллахСубханаху мутакаллимин ва Та'алал према њиховим схватањима.
5.. Иза снагу природних метафизику Термин се користи од стране филозофа и писаца западне, као и оне које су у складу са њима. Овај назив не треба користити, јер само на основу пуке људске мисли, и у супротности са Ал-Кур'ана и Суннета.
Многи људи који називају оно у шта верују и принципе или идеје које су они држе као веровање, чак и ако је лажна (лаж) или немају основа (аргументи) 'акли и накли. Заиста 'акеедах који имају правилно разумевање на' Акеедах од Ахлус Сунном Вал Јама'ах Ал изведена из Кур'ана и хадиса који пророка саллаллаху алејхи ве селлем То је аутентична и Ијма То Салафусх Салиха.
Ц. Дефиниција Салаф (السلف) Према језик (етимологија), Салаф (السلف) значи да претходна (преци), старији и више маинстреам [16]. Салаф значи претходнике. Ако се каже (سلف الرجل) Салаф неко, што значи да оба родитеља који су му претходили. [17]
Према условима (терминологија), реч Салаф означава прву генерацију и најбоље од уммета (Исламска), који се састоји од Сахаба и Таби'ин и Таби'ут Таби'ин и свештеници носећи упутства на три-периода (генерација / будућих) први Част од Аллаха теала Субханаху ва, као и речи пророка саллаллаху алејхи ве селлем То:
خير الناس قرني ثم الذين يلونهم ثم الذين يلونهم.
"Најбољи човек је био у моје време (тј. време Асхаба), онда следећи (Тхе Таби'ин), онда следећи (Тхе Таби'ут Таби'ин)". [18]
Према ал-Калсиани: "Салафусх Салиха је прва генерација овог уммета су веома дубоко разумевање науке, који прати упутства пророка саллаллаху алејхи ве селлем То и задржати суннета. Бог је изабрао да прати Свог пророка саллаллаху алејхи ве селлем То и подрже своју вјеру ... "[19]
Шеик Махмуд Ахмед Кхафаји рекао је у својој књизи, ал 'Акиидатул Исламиииах Салафиииах баинас ВАЛ Му'тазилах: "Одређивање термина Салаф није било довољно само ограничено време само, чак треба да буде у складу са Ал Кур-и суннета према разумевању Салафусх Салих (о 'акеедах и манхај, моралност и мистицизам-суздржан.). Свако лице чије се мишљење у складу са Ал-Кур и Суннета као 'акеедах, према схватању права и сулукниа Салаф и Салафи иако је назвао место и много другачији пут. Уместо тога, ко прекрши мишљење о Ал-Кур'ана и Суннета, онда он није Салафи иако је живео дуго времена пријатеља, Та-би'ин и Таби'ут Таби'ин [20].
Пенисбатан Салаф реч или као не-Салафиииуун укључују случајеве јереси, али ово је пенисбатан пенисбатан сиар'и јер се приписују прве генерације овог уммета, да Сахаба, и Таби'ут Таби'ин Таби'ин.
Ахлус Суннет ВАЛ Јама'ах рекао и као-Салафиииуун јер они прате манхај Салафусх Салих од пријатеља и Таби'ут Таби'ин. Тада свако ко следи њихов пример и ходање на њихово манхај-ин-свих времена, они се зову Салафи, као приписати Салаф. Салаф није група или класа како је схвата већина људи, али је манхај (живе у бер'акидах систему, богослужења, арбитрира, а други неки лик) који је обавезан за сваког муслимана. Дакле, разумевање Салаф приписује људима који одржавају безбедност "акеедах и манхај спроводи према намени Посланика саллаллаху алејхи То савс и асхаби Аллаховог анхум пред немира и раздора. [21]
Рахимахуллах Шејх ал-Ислам Ибн Тејмијје (. Д. 728 В) [22] рекао: "Није срамота за особу која се појавила манхај се приписују на Салаф и Салаф, тако да га прихвате јер манхај Салаф није ништа друго него истина". [23 ]
[Преписан из књиге Схарх Акеедах Ахлус Сунном Вал Јама'ах, аутор ибн Абдул Иазид Кадир Јавас, Реадер Издавачи Имам Асх-Схафи'и, ПО Бок 7803/ЈАЦЦ Џакарта 13340А, трећи Штампа 1427Х/Јуни 2006М] _______ Фуснота [1]. Лисаанул "Арапин (ИКС/311: عقد) од Ибн Манзхур (Д. 711 х.) Т и Му'јамул Васиитх (ИИ/614: عقد


Дефиниција Ахлус Сунном Вал Јама'ах. Историја настанка Ахлус Сунном Вал Јама'ах мандата

По Ал-Иазид ибн Абд ал-Кадир Устадз Јавас

Д Ахлус Суннет Уал Јама'ах дефиниција Ахлус Суннет ВАЛ Јама'ах су: Они који се шта икада предузете од стране Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То и Асхаба Аллаховог анхум. Назван Ахлус Суннет, због јаке (да) и држите бериттиба '(пратите) Суннет пророка саллаллаху алејхи ве селлем То и асхаби Аллаховог анхум.
Као-Суннет према језик (етимологија) је пут / начин, да ли је добар или лош начин [1].
У међувремену, према истраживачима затвора акеедах (терминологија), Суннет је водич који је урађено од стране Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То и својим друговима, како о науци, и'тикад (уверење), речи и дела. И то је суннет да се следи, они који га следе ће бити хваљени и осудила оне који би мениалахиниа [2].
Разумевање Суннету од Ибн ал Рајаб Ханбали рахимахуллах (Д. 795 В): "Као-Суннет је узети пут, укључујући и у њему се држе онога што се реализује Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То и калифа који је предводио и равна ја форма тикад наслова (уверење), речи и дела. То је савршено Суннет. Дакле, претходна генерација Салаф Као-Суннет не зову ништа, осим да покрије све три аспекта. То се приповеда из имама Хасана ал-Басри (у. 110 сати.), Имам ал Ауза'и (Д. 157 В.) И Имама Фудхаил бин То Ииадх (Д. 187 В). ". [3]
Зове Ал-Јама'ах, јер су уједињени у истини, а не до-сломљена стране у верским питањима, окупио под водјством Имама (који је придржавао) Ал-хакк (истина), не добија од своје заједнице и следите оно што је договор Салафул Уммет. [4]
Јама'ах према акеедах учењака '(терминологија) је прва генерација овог уммета, који је међу асхабе, Таби'ут Таби'ин као и оних који следе у доброти до Судњи дан, као окупили у истини. [5]
Имам Ебу Шама рахимахуллах Схафи'и (. Д. 665 В) је рекао: "како да држите на збору, намера је да се држи истине и следе га. Иако ношење битни и Суннет који мениалахиниа много. Јер истина је оно што се реализује првом збору, који је одржан на Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То својим друговима и без гледања на људе који одступају (до баатил) после њих. "
Као што је наведено од Ибн Мас'уд Аллах анху: [6]
الجماعة ما وافق الحق وان كنت وحدك.
"Ал Јама'ах следи истину, чак и ако сте сами." [7]
Дакле, Ахлус Суннет ВАЛ Јама'ах је онај који има на природу и карактер да прате Суннет пророка саллаллаху алејхи ве селлем То и далеко од нових питања и иновација у религији.
Јер они су ти који иттиба '(да пратите) да Суннету пророка саллаллаху алејхи ве селлем То и пратите траг Салафул Атсар (уммет), онда се такође називају Ахлул хадиса Ахлул Атсар и Ахлул Иттиба'. Поред тога, они такође рекао да атх-Та-ифатул Мансхуурах (групе које имају Божију помоћ), Ал-Фиркатун Наајииах (Савед секта), гхурабаа '(странци).
Од АТХ-Та-ифатул Мансхуурах, Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:
لاتزال من امتي امة قايمة بامر الله لا يضرهم من خذلهم ولا من خالفهم حتى ياتيهم امر الله وهم على ذلك.
"Увек је био странка мог Уммета да се увек придржавају заповести Божије, неће наудити онима који не помажу им и њихови људи долазе мениелисихи заповести Божје и они остану на врху ове врсте". [8]
О Ал-гхурабаа ', Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:
بدا الاسلام غريبا, وسيعود كما بدا غريبا, فطوبى للغرباء.
"Ислам је у почетку страних, а странци ће се вратити једног дана, као на почетку, а затим среће за ал-гхурабаа" (странци) ". [9]
Док значење гхурабаа ал 'се приповеда како је' Абдуллах бин Амр ибн ел-`Аллах анхума, када једног дана Посланика саллаллаху алејхи То савс објаснио значење ал-гхурабаа ', он саллаллаху алејхи То савс рекао:
اناس صالحون في اناس سوء كثير من يعصيهم اكثر ممن يطيعهم.
"Људи који обожава у центру многих сиромашних људи, људи који им се не покоравамо више него што покоравају." [10]
Посланика саллаллаху алејхи савс То је такође рекао да о значењу ал-гхурабаа ':
الذين يصلحون عند فساد الناس.
"То је, људи се стално побољшава (Уммет) усред уништења човечанства". [11]
У историји других поменуо:
... الذين يصلحون ما افسد الناس من بعدي من سنتي.
"То су људи који фиксирају Суннахку (Суннет пророка саллаллаху алејхи ве селлем То) после уништен од стране човека". [12]
Ахлус Суннет, АТХ-тха-ИФАХ ал Мансурах и ал-Фиркатун Најииах се такође зове Ахлул хадис. Помињање Ахлус Суннета, ал-АТХ-Тхаифах Мансурах и Ал-Фиркатун Најииах Ахлул хадис нешто и врло познати од генерације Салаф, јер помињање тога је захтеви текстовима и у складу са условима и реалности. То се приповеда са сахеех Санад од Имама као што су: 'Абдуллах ибн ал-Мубарак:' Али ибн Мадини, Ахмед Бин Ханбал, ал-Бухари, Ахмед ибн Синан Сакиц [13] и други, رحمهم الله.
Имам Схафи'и [14] (. Д. 204 В) рахимахуллах рекао: "Када видим хадиса вештака, као да сам видео једну од асхаби Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То, надам се да Бог даје најбољу награду на њих. Они морају да задрже поене за нашу религију и морамо захвалити за њихов труд "[15].
Имам Ибн Хазм азх-Зхахири (. Д. 456 В) описује Ахлус Сунном рахимахуллах: "Суннет Ахлус поменули смо да Ахл-ул-хакк, а поред тога су Ахлул Бид'ах. Јер сигурно је Ахлус Суннет од Асхаба Аллаховог анхум и свакога ко их је пратила од Таби'ин манхај изабрана, онда пепео хадис-и хаабул који следе их од правника свакој генерацији, док у наше време, као и лаици који их прате и на истоку и на западу "[16].
Е. Историја настанка Ахлус Сунном Вал Јама'ах мандата Именовање термин Суннет Ахлус није било још од прве генерације ислама у прошлости да слављаху Бога наиме генерација асхабе, Таби'ин и Табиут Таби'ин.
'Абдуллах бин То Абас Аллах анхума [17] рекао приликом тумачења Аллахову ријеч Субханаху ва теала:
يوم تبيض وجوه وتسود وجوه فاما الذين اسودت وجوههم اكفرتم بعد ايمانكم فذوقوا العذاب بما كنتم تكفرون
"На Дан када постоји бело лице обрадовали, а постоји и црно лице Грим. Што се тиче оних који се суочавају суморну црна (да се каже): 'Зашто ви невјерници након што верују? Пробајте га Аллах изазвала неверицу '"[Али" Имран: 106].
"Бели људи који су их суочавамо су Ахлус Суннет ВАЛ Јама'ах, лице му је црна као и за особе које су Ахлул Бид'ах и погрешно". [18]
Онда термин Суннет Ахлус следи већина научника رحمهم الله Салаф, међу њима:
1.Аииуб као-Сикхтииани рахимахуллах (. Д. 131 В), он је рекао: "Када сам известио о смрти једног од Ахлус Суннета као да је изгубио једну од својих удова."
2. Суфиан атх-Тсаури рахимахуллах (. Д. 161 В) је рекао: "Ја васиаткан вас да се држи на Ахлус Суннета добро, јер су Ал-гхурабаа '. То би барем Ахлус Суннет ВАЛ Јама'ах "[19].
3. Фудхаил бин То Ииадх рахимахуллах [20] (. Д. 187 В) је рекао: "... Реци Ахлус Суннет: Вера је вера, речи и дела."
4. Абу 'Убаид Ал-Касим ибн Саллам рахимахуллах (. Ти живот 157-224 В) каже у својој књизи Мукаддимах, Ал-Иимаан [21]: "... А у ствари, ако мене питате о вери, оспорава народ о савршенству вере, да расте и смањење вере и кажеш као да сте хтели да знате о вери уопште на путу Ахлус Суннета ... "
5.. Имам Ахмед бин Ханбал рахимахуллах [22] (. Ти живот 164-241 В), он каже у својој књизи Мукаддимах, АС-Суннет: "Ово је школа Ахл-ул-'Илми, пепељасто-хаабул атсар и Ахлус Суннета, они су познати као следбеници суннета саллаллаху алејхи То савс и његови асхаби, од времена Асхаба Аллаховог анхум док у овом тренутку ... "
6. Имам Ибн Јарир Табари рахимахуллах (. Д. 310 В) је рекао: "... Што се тиче десне стране речи на уверењу да ће веран видети Бога на Судњем дану, онда је наша вера са религијом, и знамо да Ахлус Суннет ВАЛ Јама'ах тврди да ће становници неба види Бога у складу са аутентичном причом пророка Схааллаллаху То алејхи ве селлем "[23].
7. Имам Ебу Дзафер Ахмед Ибн Мухамед АТХ-Тхахави рахимахуллах (тх живот 239-321 В.). Он каже да је у Боок Мукаддимах "фамозну акидахниа (Ал-'Акиидатутх Тхахаавиииах):" ... Ово је објашњење у' Акеедах од Ахлус Сунном Вал Јама'ах. "
Са пенукилан, онда је јасно да Ахлус Суннет лафазх већ познат међу Салаф (ране генерације овог уммета) и након тога учењака. Ахлус термин Суннет је термин апсолутно насупрот речи Ахлул Бид'ах. Уцењаци Ахлус Сунном писмено образложење о 'Акеедах од Ахлус Сунном Уммета да разуме о' акеедах је исправна и да се направи разлика између њих и Ахлул Бид'ах. Као што је урађено од стране бин Ханбал Имам Ахмад, Имам Ал-Барбахари, имам атх-Тхахави и други.
А и као одговору на оних који тврде да термин Суннет Ахлус је први пут коришћен од стране групе Асха'ира, али Асха'ира настају у 3. веку и до 4 Хијриииах. [24]
У суштини, Асха'ира се не може приписати Ахлус Суннету, јер неке фундаменталне разлике у принципима, међу њима:
ОДГОВОР: Асха'ира мента' Вил-цласс атрибута Бог Свемогући, а Ахлус Суннет дефинишу атрибути Бога утврдјене Аллаха и Његовог Посланика, као што су истива природе ", лице, рука, Ал Кур-Каламуллах , и други.
2. Асха'ира група се бусиед са науку Калам, док уцењаци Суннету Ахлус уместо критикујући науку Калам, као објашњење имама Схафи'и рахимахуллах отказати науку као Калам.
3. Асха'ира групе одбацили аутентичну вест о атрибута Богу, они су га одбацили са разлогом и кииас (аналогија) њима [25].
[Преписан из књиге Схарх Акеедах Ахлус Сунном Вал Јама'ах, аутор ибн Абдул Иазид Кадир Јавас, Реадер Издавачи Имам Асх-Схафи'и, ПО Бок 7803/ЈАЦЦ Џакарта 13340А, трећи Штампа 1427Х/Јуни 2006М] _______ Фуснота [1]. Лисаанул "Арапин (ВИ/399). [2]. Бухуутс фии То Акеедах Ахлис Суннет (стр. 16).
Акеедах имам четири
По Муслиманско свештенство Ал Атсари


"Поделити између наших џамија са Ханафииах [1] за Си тако и тако, један од тих правника, мисле о нама као дхимма стручњаци! [2] "Предлог је поднела неколико истакнутих Сиафи'иииах [3] на муфтије Схам крајем 13. века АХ.
Поред тога, многи правници Ханафииах мемфатвакан ​​укидање молитве иза ханефијски Имам Схафи'и А. Обратно, неки правници Сиафи'ииах мемфатвакан ​​укидање молитве иза имама Схафи'и ханефијски.
То је један од многих примера случајева фанатизма који је довео до спорова и школама муслиманског нејединства [4]. Реалност је веома несрећна, па чак забрањено у исламу. Аллах Узвишени каже:
واعتصموا بحبل الله جميعا ولا تفرقوا واذكروا نعمت الله عليكم اذ كنتم اعداء فالف بين قلوبكم فاصبحتم بنعمته اخوانا
И да вас све на тракама (религија) од Аллаха, а не распала, и запамтите наклоност Аллахову вама када први (период незнање) непријатељски непријатељство, Бог уједињује срца, а затим постаје за вас у корист Бога браћи. [Али "Имран: 103].
Зашто људи који су тврдили како од четири имама следбеницима једни против других? Да ли они имају другачији акеедах? Шта о Акеедах од имама четири?
Истина, испада много следбеника имама четири модела имају Акеедах Акеедах одступа од својих свештеника. Судска пракса, мада они тврде да следе модел улогу свештеника. Многи од следбеника који имају акидах Асх'арите или Матуридииах или Схуфииах или другу, да мениелисихи акидах-Акеедах Акеедах Ахлус Сунном Вал Јама'ах. Ипак, њихови свештеници имају исти акеедах, односно Акеедах Ахлус ВАЛ Јама'ах Суннет, хадис акеедах експерт.
СВЕШТЕНИК ЧЕТИРИ Четири употребио термин имама муслимана у овом узрасту, су: ОДГОВОР: Имам Ебу Ханифе Ну'ман Бин Тхабит рахимахуллах, из Куфа, Ирак (80 год живот В - 150 В). 2. Имам Малик бин Анас, можда Аллах смилује, Медине (93 год живот В - 179 В) 3. Имам Мухамед бин Идрис Схафии рахимахуллах, рођен у Гхазза, 'Аскалан, а затим се преселио у Меку. Он берсафар у Медину, Јемен и Ирак, и настанио се и умро у Египту (Ливе Тх 150 В - 204 В). 4. Имам Ахмед бин Ханбал рахимахуллах од Багдада, "Ирак (164-ог живот В - 241 В).
Четири научници су веома познати међу муслиманима. Ево на четири свештеника, четири школе јуриспруденције приписују.
Акидах СВЕШТЕНИК ЧЕТИРИ Свако ко испитује научници Салафусх акидах Салих, онда ће пронаћи да је њихов акеедах је један, начин на који су такође једна. Учењаци Салафусх Салиха није окренеш од текстова из књиге и Суннета, а не против њега са разлогом, смисао, или реч мушкараца.
Они имају јасну визију, да веру, чак и не однесе са на 'алим сигурно, међутим високог положаја.
Рахимахуллах Шејх ал-Ислам Ибн Таимиииах рекао: "и'тикад (акеедах, веровања), то се не узима од мене, или од лица које је он већи од мене. Али узети од Аллаха и Његовог Посланика, и поверење које је договорено салафул уммета (Исламска заједница која има прошлост, и асхаби Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То). Дакле, оно што је у Кур'ану мора веровати. Исто тако су сахеех ахаадеетх које су биле неизвесне, попут Сахих Бухари и Муслим "[5]. Имам ал Асхфахани рахимахуллах рекао: "Ако погледате све њихове књиге (Ахлу Суннет) који је написан, од свог оснивања до краја њима, први од њих, а сада од њих, са њиховог разлика у годинама и града, и даље њихове земље, свако живо у области региона (ислам), требало би да их пронађете у објашњењу акеедах на путу да је један, један облик. Њихово мишљење у том случају (Акеедах) један. Пенукилан их један. Ви не видите спорове и разлике о одређеном питању, мада мало. Чак и ако сте прикупили све то преноси на свом језику и оно што нукилкан од Салаф (Стари) их, можете га пронаћи као да је изашла из срца и путем језика ". [6]
Укљуцујуци цетири имама, они су на врху правника. Еминентни научници из различитих школа Акеедах имама је написао ове четири, а сви они имају исту акеедах.
У детаљима, ова четири Акеедах имам, између осталог, могу видети у Боок Усхулуддин То Инда Аимматил Арба'ах Вахидах, рад др Насир бин То Абдиллах ал Кифари, предавач Акеедах имама Мухаммеда бин Са'уд Универзитета и књига Мујмал И'тикад Касхим Аимматис Салаф, рад др Абдуллах бин Абдул Мухсин У Турској, ректор имама Мухаммеда бин Са'уд.
Имам Ебу Ханифах Имам Ебу Ханифе Т је рекао: "Ја се дрзе Аллахове Књиге. Онда ја не добијем (у књизи Аллаха, држим) на Суннету Посланика н. Ако га не добијете у књизи Аллаха и Суннета од Аллаховог Посланика, држим до изрека пратилаца њега. Ја ћу држати речима људи који желим, и ја сам напустио реч коју желим људи међу њима. И неће оставити своје речи (и) одвајања речи (од) њих ". [Историја Ибн Ма'ин у свом Тарикх, бр. 4219. Као што је цитирао из Салафи Манхај То Инда Схаикх Ал-Албани Насхируддин, стр. 36, рад 'Амр Салим Абдул Мун'им].
Имам Ебу Дзафер Атх Тхахави (Д. 321 В), један од научника Ханафииах, написао је расправу о акеедах, која је постала позната под именом "АТХ Акидах Тхахавииах". Он је отворио речима: "Ово је упозорење и објашњење Суннет ВАЛ Јама'ах Ахлис акеедах на путу правник верски правници: Ебу Ханифе Ну'ман Бин Тхабит ал Куфи, Ебу Јусуф Иа'куб Ибн Ибрахим Ал Ансари, Мухамед Ебу Абдиллах бин ал Хасана АСИ Сиаибани г, и они верују, у виду верске Усхулуддин (предмети), а начин на који су берагаманиа (га) на Господа "Аламин". [Књига Атх Акидах Тхахавииах]
Као Субки рахимахуллах да коментарише "Стеалинг Атх Тхахавииах" са речима: "Ове школе су четири-све похвале Аллаху, једном у Акеедах, осим међу онима који прате Му'тазилах људи и људи који мисле Бога берјисим [7], међутим, већина (следбеници) ове четири школе, који се налази у Ал Хак. Они признају акеедах Абу Дзафер Атх Тхахави је примио у потпуности од стране научника прошлих и будућих генерација ". [Усхулуддин То Инда Аимматил Арба'ах Вахидах, стр. 28, др. Насир бин То Абдиллах ал Кифари].
Прихватање од учењака Акеедах је генерално Тхахавииах Атх. Пошто постоји неколико предмета које треба кориговати, као што је урађено од стране коментатора (постер опис) Акидах Тхахавииах Атх, (ИЕ) Имам Ибн Аби'л То Иззи ал ханефијски. Слично томе, од стране каснијих научника као што је Шејх Абдул 'Азиз Бин Баз у та'лик (Коментара) Схаикх Мухаммад ал-Албани у Схарх Насхируддин та'лик и њега, и др Схеикх Мухамед бин Абд ал Кхумаис у Схарх ал 'Акеедах ал Муиассар Тхахавииах Атх. Али у принципу, научници прихвате истину акеедах.
Имам Малик бин Анас Имам Малик бин Анас Т свештеник познат као фирма која се бави у јереси. Међу његовим чувеним изрека је: "Ко чини иновације (нови случајеви) у исламу (а) сматра он добар, тада је мислио да је (Посланик) Мухаммед је издао расправу н. Јер Аллах теала, каже:
اليوم اكملت لكم دينكم واتممت عليكم نعمتي ورضيت لكم الاسلام دينا
Овај дан сам усавршио за вас своју религију и имају Куцукупкан наклоност према теби, и да то буде религија ислама Куридхаи. [Ал Маидах: 3]
Дакле, шта дан није религија, на овај дан није религија ". [8]
Имам Ибн Еби Заид Ал Каиравани рахимахуллах, (Д. 386 В), један Маликииах научник, написао је расправу о акеедах, и садржи акеедах Ахлу Суннет, заједно са другим акеедах научника.
Имам Асх-Схафи'и Имам Схафи'и Т је рекао: "Докле год постоји књига и Суннета, а затим (све) одбацио разлоге за било кога ко га је чуо, осим да их поштују. Ако то не постоји, враћамо се на н изрека сапутника Посланикове, или један од њих ". [Историја Ал-Бејхеки у Сунан ал Кубру Мадкхал Илас, бр. 35. Као што је цитирао из Салафи Манхај То Инда Схаикх Ал-Албани Насхируддин, стр. 36].
А био је чувене речи имама Схафи'и рахимахуллах: "Верујем у Бога и да оно што долази од Аллаха (тј. Кур'ан, оловка), у складу са вољом Божијом. Верујем у Аллаха и гласник онога што долази од Аллаховог Посланика (тј. Посланик Мухаммед Н, оловка), који одговара жељеном гласника Божијег "[9]. Имам Ебу Бекр ел-Исма'или ал Јурјани рахимахуллах, (Д. 371 В), један Сиафи'ииах научник, написао је расправу о акеедах. Он је отворио речима: "Знај, Аллах смилује на нас и вас, начин је стручњаци хадиса, Суннет ВАЛ Јама'ах стручњак, признао Бога, анђеле, анђеле, њихове књиге, апостолима, и прихватити шта књига Аллаху теала, каже, и шта има аутентичну историју Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То "[10].
Имам Ахмед бин Ханбал Имам Ахмед бин Хамбал Т је рекао: "Принципи Суннета у нашем мишљењу се, држите се онога што су другови Посланика н су у њему, и опонашају их ..." [Ал Лаликаи Историја]
Имам Абу Мухамед ал-Хасан ибн 'Али ибн Кхалаф ал Барбахари рахимахуллах (Д. 329 В), један Ханбалииах научник, написао је расправу о акеедах; Сунном Вал Јама'ах акидах експерта, који је назван Сиархус Суннет. Међу којима је рекао на почетку ове књиге је: "Знам, могу да ти Бог дати благодат. То је једина религија која долази од Аллаха теала ва Табарака (Многи благослов и давање Свевишњега), није био стављен на здраворазумском човеку и да их ум-ум. И знање (религија) од Аллаха и Његовог Посланика на страни. Немој следити нешто са клима-преварант, тако да ће бити одвојена од религије и из ислама. Сигурно не постоји аргумент за вас, јер Аллах је јасно Н Суннет (учење о религији / акеедах) свом народу, морали да објасне то буде пријатељима, а они су Ал-Јама'ах. Као што су Савадул А'зхам (већина). И као Савадул А'зхам (намењен) је Ал Хак и његови следбеници. Ко су асхаби Посланика н мениелисихи у нешто верских послова, (тада) је неверник ". [11]
ГРЕШКЕ КОЈЕ МОРА бити исправљена Постоје неке грешке да буде исправљена о јединству акеедах свештенства. Међу њима:
ОДГОВОР: Претпоставка да су различите школе мишљења (мишљења да прате) у року од фикху, акеедах значи разноликост свештеника.
Ова претпоставка је испразност, као што смо рекли о јединству свештенства Ахлу Суннет акеедах. Чини се, овај појам је око била одавно. У време Схаикх ал-Ислам Ибн Таимиииах може Аллах смилује, он се појавио сунитски Салафи акеедах ВАЛ Јама'ах, (али) је оптужен за ширење Акеедах од Имама Ахмеда бин Ханбал т. Затим је одговорио: "То је вера сви свештеници и Салаф (претходници) овог народа, који су узели од Посланика Н. Ово је од Мухаммеда акеедах н ". Погледајте Муназхарах Акеедах Ал Васитхииах.
2. Претпоставка да је разлика Ахлу Суннет са фирках шиитској и такве Стручног јереси, као разлика између четири школе.
Чак и кад присутан, египатска држава настала институцију која се зове Дарут Такриб, са мотом крају између шест школа. Односно Ханафииах школе, школе, школе Маликииах Сиафи'ииах и Ханбалииах школе, школе мишљења (шиитски) Заидиииах и школа мишљења (шиитски) Ал Итхна Асиарииах''. Ове агенције сматрају да су четири школе које беракидах Ахлу Суннет, баш као и шиитске јереси. Ипак, видели смо, као што смо горе кажу, да су сви свештеници акеедах је, наиме Ахлу Суннет ВАЛ Јама'ах акеедах. Што се тиче шиита, Рафидхах, онда научници су се сложили да су мајстори за јерес.
Када знамо да Акеедах од имама четири једнаке, односно Акеедах Ахлу Суннет ВАЛ Јама'ах, не акидах Асх'арите, нити Матуридииах акеедах, затим одговарајући људи који тврде да пратите свештенике у питању фикху, такође следи своје свештенике у ствар веровања. На тај начин они ће се ујединити у Ал Хак. Муста'ан Аллах.
[Копирано у Ас-Сунном магазина Кс/1427Х/2006М 03/Тахун Едитион. Фондација Публисхед Лајнах Истикомах суракарта, ЈЛ. Индивидуални - Индивидуални Гонданрејо Пурводади Км.8 Селокатон 57 183 Тел. 0271-761016] _______ Фуснота [1]. Ханафииах, су они који следе мадххаб од имама Ебу Ханифе рахимахуллах [2]. Дхимма стручњаци, то су невјерници који су постали држављани под владавином исламских земаља
Значај вере на крај Хуман Бехавиоур и утицаја
По Др Абдиллах бин Јусуф ибн Јусуф ел-Вабил

Завршни дан вере је један од стубова стубова вере, и један од 'Акеедах на' Акеедах ислама је од суштинске важности, због васкрсења у ахирету су темељ за оснивање "Акеедах по питању јединства Аллаховом теала.
Вера у свему што се дешава на дан краја и знацима је веровање у натприродно који не може бити постигнут разумом, а не начин да се сазна, осим са текстовима Откривења. Због значаја овог славног дана, налазимо (у ал-Кур) да је Аллах теала је често повезана са вером у светима његовим верских дневно, као Аллах каже:
ليس البر ان تولوا وجوهكم قبل المشرق والمغرب ولكن البر من امن بالله واليوم الاخر
"Да не излажите ваше лице на истоку и западу је врлина, врлина, али је у ствари верују у Алаха, онда дан ...." [Ел-Бекаре: 177]
Као и његове речи:
ذلكم يوعظ به من كان يومن بالله واليوم الاخر
"... Дакле, дао инструкције људима који верују у Алаха и последњи дан .... "[Атх-Тхалаак: 2]
И многи други стихови.
Ретко ти отворити странице ал-Кур-изузимање ћете наћи га говорим о крају дана и шта је у њој у виду награда и казни.
Живот према исламу није само приказ живота у веома кратка и ограничена, ни обим људског живота је веома кратак.
Живот гледишта исламског је веома дуг, наставља све док не постоје границе. Место је настављена на друго место у рају као широк као небеса и земље, или у паклу је широко распрострањена због многих генерација који насељавају земљу вековима [1].
Аллаху теала, каже:
سابقوا الى مغفرة من ربكم وجنة عرضها كعرض السماء والارض اعدت للذين امنوا بالله ورسله
"Суочени вас раса-ломбалах (а) да опрост од Господара свога и рај као широк као небо и земља припремила за оне који верују у Аллаха и Његових Апостола ...." [Ел-Хадиид: 21 ]
И рече Бог:
يوم نقول لجهنم هل امتلات وتقول هل من مزيد
"(И хајде да се сетим) дан (који на тај дан) смо питали Џахан-Нам, 'Да ли сте пуна?" Он је одговорио: "Постоји додатна?'" [КАФ: 30]
Заиста верујем у Аллаха и последњег дана, а верници у оно што је у њој у облику награде и казне је нешто што заправо усмерава људско понашање на прави пут. Ниједан закон је направио човек, способан да људско понашање као и право и починили и произведен по вери на крају дана.
Дакле, постоји веома видљива разлика између понашања људи који верују у Аллаха и последњег дана, он зна да је свет је поље за живот у даљем тексту, такође знамо да добра дела су берзански дан Светитељи, као што је открио Аллах Субханаху ва теала:
زودوا فان خير الزاد التقوى
"... Бербекаллах, и заиста најбоље од одредби је побожност .... "[Ел-Бекаре: 197]
Такође, као што је рекао племените другове затвора Умаир бин Хумам Аллах анху [2]:
ركضا الى الله بغير زاد الا التقى وعمل المعاد والصبر في الله على الجهاد وكل زاد عرضة النفاد غير التقى والبر والرشاد
Ран (лице) од Бога, без пружања осим побожности и милосрђа за крај дана.
Такође стрпљење у борби на Аллаховом путу, И свака одредба мора бити уништена.
Осим побожности, љубазности и саветовање. [3]
Постоји разлика између понашања људи који је то случај са понашањем људи који не верују у Аллаха, крај дана и шта је у њој у виду награда и казни. "Особа која потврдио крају дана ће учинити добро гледајући у небо уместо скала са скале на земљи, а у даљем тексту неће бити израчунати уз помоћ прорачуна света." [4] Он има посебну понашање у животу, можемо видети кеистикамахан у њему, степен споља, снага вере, постојаност у свим суђењима, стрпљење у свакој катастрофи, са надом да ће награде и одмазде, и верујемо да оно што је у очима Аллаха је бољи и дуготрајнији.
Ал имам муслиман из испричао Сухаиб رحمه الله З, рекао је он, "Пророк саллаллаху алејхи То савс рекао:
عجبا لامر المومن ان امره كله خير وليس ذاك لاحد الا للمومن, ان اصابته سراء شكر فكان خيرا له, وان اصابته ضراء صبر فكان خيرا له.
"Невероватно је случај људи који верују, све је добар бизнис (за њега), не би се добити осим оних који верују. Ако он добија задовољство, он је био захвалан онда је то добро за њега, а ако се нешто лоше деси да му је пацијент онда је то добро за њега '"[5].
Предности је муслиман није ограничен само на људе, али деле животиња, као веома познати фразу 'Умара ибн Ал-Хаттаба Аллах анху:
لو عثرت بغلة في العراق, لظننت ان الله سيسالني عنها: لم لم تسو لها الطريق يا عمر?
"Ако постоји магарац падне у Ираку, ја заиста верујем да ће Бог питати ме (на Судњи дан) о њој, 'Зашто не правите пут за њега, О' Омера?" [6]
Осећај овако је плод вере у Аллаха и последњег дана, осећа тежина и величина поверења је имати људско. Где небо, земља и планине било жао због тога, јер он зна да су све ствари: или мали или велики, биће сматрани одговорним, ће се разматрати и биће освећен. Ако било боље повратак, ако је лош онда лош повратак повратак:
يوم تجد كل نفس ما عملت من خير محضرا وما عملت من سوء تود لو ان بينها وبينه امدا بعيدا
"На дан када свака душа ће наћи све добро лице (на лицу), тако (такође) који су чинили зло, хтео је да ли би у току дана било је далека будућност ..." [Али "Имран: 30]
ووضع الكتاب فترى المجرمين مشفقين مما فيه ويقولون يا ويلتنا مال هذا الكتاب لا يغادر صغيرة ولا كبيرة الا احصاها ووجدوا ما عملوا حاضرا ولا يظلم ربك احدا
"И дилетакканлах књига, онда ћете видети они криви због страха од онога што је (написано) у њој, а они кажу," Ох јадни смо ми, ова књига не оставља мала и није (превише) су велика, али је све запис, и нађоше оно што су тамо радили (у писаној форми). А Господар твој не превише прогоне једну "[Ал-Кахф: 49].
Што се тиче оних који не верују у Аллаха и последњег дана, и шта је у њему, обе калкулације и освете, онда ће увек настојати да испуни све жеље у овом животу, задихан иза њеног накита, похлепни, у то прикупљање, и веома ако жаоком други људи желе да се кроз њега добро. Начинио је свет као највећи циљ, а врх науке (знања). Он мери сваком случају са кемаслахатанниа Само, не брине о другима и никада погледао једни на друге, осим у границама које могу да искористе погодности за себе на кратком животу и ограниченом. Преселио се направи земљу и живот као ограничење само. Дакле, систем обрачуна и пресуда је произвољна и да ће завршити са погрешним резултатима [7], јер је мислио да дан Васкрсења није могуће:
بل يريد الانسان ليفجر امامه يسال ايان يوم القيامة
"Чак и човек је требало да се константно неморално. Он је рекао, 'Када ће Судњи дан је' "[Ел-Кииаамах: 5-6]
Овај начин гледања Јахилиииах, ограничену и веома узак. Ова перспектива је направио им храброст да уради убиство, одузимање имовине и пљачке. То је зато што не верују у дан Васкрсења и Судњи дан, Аллах Узвишени описује као о својој ситуацији у својој речи:
وقالوا ان هي الا حياتنا الدنيا وما نحن بمبعوثين
"И наравно, они ће рећи (опет), 'ништа али наш живот на овом свету, а ми повремено неће бити васкрснути.'" [Ел-Ан'ам: 29]
Баш као и њихове фразе: "То (живот) је управо материце да рађају и земљу да прогута."
Време је пролазило, и дође реткост, веће порицање дошло. Можемо видети комплетну деманти онога што је иза уочених материјалних чула, као што је наведено од стране марксистичког комунисти (атеисти) који поричу постојање ствараоца, не верују у Бога, а не верују у крају дана. Ова идеологија каже да је живот само ствар! Не постоји ништа друго иза овог материјала могу се осетити, јер је њихов лидер (марксиста) тврди одсуство Бога! И само питање живота! Због тога, њихово постојање је као животиња не може да схвати смисао живота и сврху за коју су створили, они су изгубили још више уништење. Ако су они били велика, онда у ствари они су под сенком страха од владавине права.
Можете наћи људе попут ове класе у класу веома похлепног човека на живот света, зато што не верују у васкрсење после смрти. Као што је откривено од стране Свемогућег окарактерисао као мушрицима од Јевреја и других:
ولتجدنهم احرص الناس على حياة ومن الذين اشركوا يود احدهم لو يعمر الف سنة وما هو بمزحزحه من العذاب ان يعمر والله بصير بما يعملون
"И заиста ћете их наћи највише среброљубац човека (похлепни) на живот (свет), чак и (више похлепан опет) од идолопоклоницима. Сваки од њих желео да му се живот хиљаду година, али је дуговечност никада неће да га уклони од казне. Аллах је свестан онога што они раде "[Ел-Бекаре: 96].
Пагани не очекују васкрсење после смрти. Желео је живот упорног света, док Јевреји знају све понижења да ће они добити у загробном животу, јер оно што они раде са науком да они знају [8]. Људи попут ових и човек попут њега је најгоре. Тако ћете пронаћи нешто што се шири медју њима у облику похлепе, похлепе, приморавајући народ и направили га роб, и да своје богатство да уживају у животу због похлепе света. Зато ће се појавити од губитка морала и понашања као што су животиње.
Ако се осврнемо на живот света, увећава умор и бол за оно што они очекују од непосредних задовољстава. Иако ниједан од препрека које би могле да их одржавају од смрти, зато што нису били сигурни у све што постоји одговорност у даљем тексту и немају никакву пртљаг да оконча свој живот.
Зато ислам је приметио. Постоји нагласак на ал-Кур о вери до краја дана, а опредељење Васкрсења, бројању и одговоре. Аллах негирао њихови ставови претпоставити да крај дана је немогуће, и Он заповедио Свог пророка да се закунем да је Хак (истина):
قل بلى وربي لتبعثن ثم لتنبون بما عملتم وذلك على الله يسير
"... . Саи (Мухамед), ". Заиста, зарад мог Господа, заиста ће бити подигнут, онда ће бити обавештени о томе шта чините 'То је лако за Аллаха" [На-Тагхаабун: 7]
А Аллах помиње стање из сата у сат, награда је обећао да ће својим слугама да Бојте се Аллаха, такође запретио казну онима који раде непослушност. Он усмерава поглед на оне који би порекао доказе да сумњамо истину да срцу потпуно изгубљено и уверите се да они брину о Судњем Дану и њеног хорора која је шокирала тело. То да је њихово понашање у овом животу да буде равно да прате религију истине које се реализују од апостола саллаллаху алејхи ве селлем То. Ево неки доказ те истине.
Прво 1.Пенциптаан Аллаху теала, каже:
يا ايها الناس ان كنتم في ريب من البعث فانا خلقناكم من تراب ثم من نطفة ثم من علقة ثم من مضغة مخلقة وغير مخلقة
"Хеј човече, ако сте у недоумици о васкрсењу мртвих (), онда (знате) смо вас направили од прашине, а затим од капи сперме, затим од угрушка, затим од комада меса и савршено несавршена појава .... "[Ел-Хаџ: 5]
Свака особа способна за стварање људских бића у неколико фаза, не би било тешко за њега да га поново укључите (након смрти), па чак и оживи је лакше да почне него обичајног права, као што је откривено од Аллаха теала Субханаху ва:
وضرب لنا مثلا ونسي خلقه قال من يحيي العظام وهي رميم قل يحييها الذي انشاها اول مرة وهو بكل خلق عليم
"И он је направио причу за нас, а заборавио је шта се догодило и он је рекао:" Ко може претворити кости, која је била сломљена? 'Реци:' Он ће бити укључен од стране Господа који је креирао први пут. И он зна о сваком створењу "[Иаасиин: 78-79].
2. Природни докази могу се осетити укажемо на дан Васкрса Аллаху теала, каже:
وترى الارض هامدة فاذا انزلنا عليها الماء اهتزت وربت وانبتت من كل زوج بهيج ذلك بان الله هو الحق وانه يحيي الموتى وانه على كل شيء قدير وان الساعة اتية لا ريب فيها وان الله يبعث من في القبور
"... А ви видите земља сува, али када смо послали доле воду на њему, живи га и субурлах земљу и расте низ лепих биљака. То је, за Аллаха, Он је истине, а у ствари он је био онај који анимира све мртве и Аллах има власт над свим стварима, и заиста се Судњи Дан долази сигурно, нема сумње да су му, и да је Бог подигао . сви у гробу "[Ел-Хаџ: 5-7]
Оживите мртва земља са кишом и изглед вегетације на њој је доказ снаге Ал-К Кхалик да оживи мртве и на Судњи дан.
3. Моћ величине Божије и Његових створења величанства у стварању Велике Аллаху теала, каже:
اوليس الذي خلق السماوات والارض بقادر على ان يخلق مثلهم بلى وهو الخلاق العليم انما امره اذا اراد شييا ان يقول له كن فيكون
"Није ли Господ је небеса и земљу моћ да створе нешто слично томе? Истина, он је у стању. И Он је Творац, Онај који зна. Његова реална ситуација када жели нешто само му је рекао: 'Буди!' Онда је то "[Иаасиин а: 81-82].
Дакле, Створитељ неба и земље и све што могу да поврате величину стварања малог човека, као што је откривено у Својој Речи:
لخلق السماوات والارض اكبر من خلق الناس ولكن اكثر الناس لا يعلمون
"Заиста стварање небеса и Земље је већа него стварање људске воље, али већина људи не зна." [Гхаафир: 57]
4. Мудрост Аллаха теала који чини очигледним оком у целини Његове креације за људе који негују и Размишљање уживање обзиром да осим става такође Фанатиц (наредне) Луст Мудри Бог никада неће дозволити човека у стању безуспешно. Нити они стварају разиграни, без налога, забрана и нема повратка за добротворне сврхе они раде.
Аллаху теала, каже:
افحسبتم انما خلقناكم عبثا وانكم الينا لا ترجعون فتعالى الله الملك الحق
"Да ли сте претпоставимо да смо вас створили у игри (само), и да нећете бити враћени са нама? Тада Узвишени Бог, истински краљ ... "[Ал-Му' минуун: 115-116]
Аллаху теала, каже:
وما خلقنا السماوات والارض وما بينهما لاعبين ما خلقناهما الا بالحق ولكن اكثرهم لا يعلمون
"А Ми смо створили небеса а не и земљу и што је између њих играјући игре. Нисмо их креирате, осим са хак (истина), али већина њих не зна "[Ад-Дукхан а: 38-39].
Дакле, јасно је да особа која усмерава свој поглед на чуда стварања, ментадаббури (посматраног) уредност у њој, и (верујем) све створено по величини сваког и са одређеном сврхом и року у остваривању овог циља. Ако је таква ситуација требало је морао да хода на улици (манхај) жељени од Бога му.
Заиста невероватно запажање о природи може да нам покаже, поред ширину знања о Богу и величину његовој моћи, Његова мудрост је веома висока, тако да Бог неће дозволити да снажан човек на слабу уздизање преступника силе међу њима, без икакве претње / одговорима , и не дозволите да људи који се окрену од правом путу без одговора су заслужили у овом животу иза. Слично томе, људи који су специјализовани за њихов озбиљности коју не држи добротворне напоре у потрази за задовољство њиховог Господа. Бог их неће оставити без добробит својих врлина и фаворизује датих на њих на крају дана о томе шта они знају да све благо које су жртвоване, као и тешкоће су издржали у свом световном животу само нешто што је крајње занемарљив када се упореди награда је задовољство неба који никада до ока, уха никад чуо и никад догодила у људском срцу.
Заиста, ако човек да живи законе у природи, као и мудрост Његовог величанства Његова велика пажња на човека и славом које му је дато, то ће сигурно подстаћи их да верују у последњим данима. Дакле, док не би било себично осећање код куће у лице пуном мржње, не бити похлепан у потрази за живот на свету, чак и он би увек помажу једни другима у побожности и доброте.
[Преписан из књиге Асираатхус Саа'ах, аутор Абдиллах бин Јусуф ибн Јусуф ел-Вабил, Даар Ибнил Јаузи, штампа пети 1415Х-1995М, Индонезија бр Судњи дан је близу, Бени Сарбени преводилаца, издавача Притисните ибн Катхир] _______ Фуснота [1]. Погледајте књигу ал Иаумул Аакхир Кур-аан Зхилаалил Фи (стр. 3-4) се састоји од Ахмед Фа ИЗ, Матхба'ах Калид Хасан атх-Тхарабисии, ЦЕТ. Ја ти. 1395 Х.
извор: хттп://алманхај.ор.ид/

No comments:

Post a Comment